Na 5 speelrondes maken RAADHUIS, Biesboer Expertise, JEROME, Ambitiehuis en Liquid Labs kans op de felbegeerde titel “Winnaar van het 1e seizoen van de JEROME padelcompetitie”. De winnaar ontvangt drie maanden online marketingdienstverlening van JEROME om zo ook online te winnen van de concurrent.
Barry Tempelaar, directeur van e-commerce bureau Bluedesk (hoofdsponsor van de JEROME padelcompetitie) kijkt ook zeer tevreden terug op het eerste seizoen: “Een prachtig eerste seizoen. Wij hebben met deze competitie geprobeerd om bedrijven op een sportieve manier kennis met elkaar te laten maken en aan elkaar te verbinden. Dit is gelukt als je ziet dat er tijdens de wedstrijd fanatiek tegen elkaar wordt gespeeld en na de wedstrijd fanatiek met elkaar wordt gespard.”
“De opkomst en het enthousiasme bij elke speelronde doet mij als voorzitter zeer goed. Ik kijk nu al uit naar het volgende seizoen, waar we hopelijk nog meer bedrijven kennis kunnen laten maken met deze populaire sport.” aldus Eric de Lange, voorzitter van TPC Daalmeer.
Na het succes van dit jaar kun je je alvast opgeven voor volgend seizoen. De start van de competitie zal rond april 2020 plaats vinden. Kijk voor meer informatie op de website https://jeromehq.nl/jerome-padel-competitie of bel naar 072-303 0379.